2014-10-08

La automata prima de banco abri en Somalia

On ia instala la automata prima de banco en Somalia en la capital, Mogadishu.

Alga persones ia pare confusada sur lo, car los ia usa nunca un tal automata.

La macina ia es poneda par Banco Salaam Somali en un otel superior, e lo permete ce clientes retira dolares SUA.

La campo bancal en Somalia es multe nondevelopada, impedida par plu ca du desenios de gera entre clanes e grupos relijial combatosa. Multe persones depende de envias de mone de estra la pais.

La unia ofisial de mone en la pais, la xiling, es cuasi sin valua, donce multe comersiores e stranjeres usa dolares en loca.

La automata nova permete ce on retira mone de se conta internasional de banco, usante tal cartas como Visa, MasterCard, e American Express.

Un portavose ia clari ce on pote retira sola dolares SUA. "Cisa nos va ajunta otra mones internasional en la futur. Persones de la popla sperdeda e stranjeres ia bonveni zelosa la idea. Nos intende instala plu automatas de banco en Mogadishu."

Un visitor stranjer, stante en la filo ante la automata, ia descrive la instala como "un avansa grande" per Somalia. "Me abita ja plu longa en Mogadishu ca me ia intende orijinal, donce me ia consuma me mone fisical. Me ia es stonada par me bon fortuna cuando on ia informa me sur la automata nova."